Sunday 8 July 2012

KUCINGKU MATI ????



 Assalamualaikum n Good Morning Readers.... 
Macam biase soalan yang biase aku tnye " korg sihat x ?" Hope sume readers sihat2 lah ye... 

Entry kali ni agak sedyh lah bagi aku... Kepada yang rase tajuk entry aku x best n x nak bace, aku x nka susahkan korg n bazirkan mase korg.. how about u just click the 'X' symbol in the right side... easy rite ? 

Ok, berbalik kepada entry aku ni, last night my mom call... tengah syok berbork n melepaskan rindu, suddenly my mom said that she had a bad news for me... U know What ????
My Lovely Cats : NEMO already died yesterday morning...

Wah ape lagi.. melalak lah aku kan.. sebelom ni kucing aku yang COCO tu mati.. baru je ingat balik ty nak belikan baju tok anak2 kucing aku tapi x sempat... KUCING2 KU... Korg rindu kat aku ye.. maaf ye, dah sebulan lebyh aku x balik jenguk korg... Perasaan aku ? For sure leh sedyh gile kot... Lepas sekor, sekor plak mati.... Rase macam dah x nak bela kucing lagy... 

NEMO ni adalah kucing yang paling aku sayang antara kucing2 yang lain... KEnapa ? Mungkin sebab warne dye yang berlainan dengan yang lain... Dia sekor je yang berwarna putih.. sangat jinak n manje... Dulu, dye suke sangat tido dekat sebelah aku tapi since kejadian aku tersepak dye time tido uh.. hehehehehe.... Dia terus x nak tido sebelah aku lagy... dia berubah tempat tido kat lantai bawah.. cian dye... 

Bila tengok kucing kat Segamat ni for sure akan teringat dye.. tapi nak wat cam ne kan... Tuhan lebih sayangkan dye... So, tinggallah Seekor je kucing dalam rumah aku tu sekarang, yang lebih dikenali dengan panggilan BAM... 

Ok lah readers, sebak pulak tertiba... Sebelum banjir Keyboard ni, better aku stop melarikan jari2 ku daripada berlari-lari... Huhu...

Bye...

No comments: