Thursday 8 March 2012

SURAT CINTA FROM PAK JPJ ??


adush ! hahaha... lame kan x update blog nieyh.. actually busy sngt ngan assignment n test yang berlambak... 
HA, nak thuw story x pasal title atas uh... 

Ahad lepas after beli tiket kat Shah Alam, aku saja lalu laluan motor kat highway sg rasau uh.. tp x sngke lah plak pak jpj nak wat roadblock kat situ kan...
pergh memang tension gak lah...

for the first uh aku ok lagy ar coz aku x takot pape pown.. tp punye lah kerek mamat uh, saman aku coz x pasang P kat motor je.. memg bengang lah kan... selama ni polis wat dek erh, kene lak ngan jpj, x pasal2 kuar saman.....

balik umah, beria aku cite kat mak.. hehehe.. anak manje lah katakan... then my mom just say, leave it  to ur father... he will take care of it..YAhoo ! thanks mom, dad...

hahahaha..... itu je nak story kat korg... so, after ni sesape yang x tmpal P uh kenelah tampal ye.. jgn jadi degil macam aku ni.. kkekekekek....



No comments: