Wednesday 23 May 2012

ENGAGEMENT ( FIR & ONIE)



OPS ! Jangan salah faham.. ni bukan engagement aku ye.. hehehehe... actually ni engagement my only brother... tanggal 5 May 2012, merupakan hari pertunangan abang aku dengan pasangannya... 
nak tahu name ? sebok je .. hehehehe...

nama abang aku FIRDAUS dan pasangannya ONIE... majlis pertunangan ni berlangsung selepas zohor di rumah Kak Onie.. kat mane ? KAt dengan umah kiteorg gak... so,x de lah nak kelam kabut kan... hehee... kalau nak tahu, adik beradik aku ni cume ade sorg je lelaki yang lain pompan.. so, ni first time lah kiteorg hantar pinangan, selalunye menerima... hehehe.. kelakar pown ade gak.. yelah x pernah rase kan.. tetibe je merasa.. eyh aku ni... macam aku lak yang bertunang.. hehehehe... 


ni lah pelamin tempat di mana mak menyarungkan cincin tunang ke jari kak onie... ok, dulang yang berwarna pink tu adalah dulang dari kiteorg tok pihak pompan. manakala yang purple tu dulan pihak pompan tok kiteorg.... 


Ha nampak x cincin dalam uh.. ala, x nampak eyh ? hehehe... dye tersorok lah dalam tu.. ni lah dulang cincin... di gubah oleh mak aku sendiri.. aku ? erm tolong kacau ade lah.. hehehehe...


adush, terketar ketar tangan mak nak menyarungkan cincin.. hehehe.. erh asal aku kat situ erk ? owh baru ingt, aku temankan mak tok ambil cincin dari dalam sangkar... muke x bersalah je.. hehehehehe


ok. this is Kak Onie.. tunang abang aku...  time ni, photographer percume kiteorg NUR SYAKIRA yang ambil gambar2 ni.. kiteorg duk sedap makan kat bawah.. hehehehe.... thx eira ambil gambar2 pertunangan ni.. kekekeke...

Skunk, satu2 nye abang aku dah jadi tunangan org.. aku harap hubungan ni kekal hingga ke akhir hayatnya... abg, jgan lelame aw.. nanti kawen boleyh kiteorg arak naek fixie.. hehehehehe....

Ape2 pown congratulation to both of u... take care of each other... 

2 comments:

kura said...

woo. tahniah utk abang awak. kamu bila lagiii? ouch!

Nur syuhadah Miskon said...

kura: ouch ! mude lagy lah.. hehehe... thx :D