Monday 20 August 2012

SELAMAT HARI RAYA 2012



Assalamualaikum n hye all readers.. 

fuhh! akhirnye ade jugak mase tok aku mengupdate blog yg dah berhabuk ni... maaf kepada semua readers ye... skunk susah sikit lah nak mengupdate bagai coz line WiFi kat kolej aku tu memg sngt2 lah teruk... huhuhu....

Ok, finish lah bab nak marah2 nieyh... nampak x pic atas uh ! Upin ipin gitu.. kekekeke...

"SELAMAT HARI RAYA  @ MAAF ZAHIR DAN BATIN"

dikesempatan yang ade ni, aku ingin menyusun 20 jari termasuk kaki (hehe), memohon ampun n maaf sekiranya pernah melakukan kesalahan dan kesilapan sama ada sengaja atau pown tidak, jika pernah terkasar bahasa dan sebagainya lah... almaklumlah kita ni hanya manusia biasa yang tak terlepas dari melakukan kesalahan kan.. tol x ? betul betul betul.. hehehe


Ini lah baju raye ku tahun ini.. hehehe... jgn nak budget sngt ye syuhadah.. keke... gambar ni diambil pada pagi 1 syawal di bilik mak n abah ku... act tudung uh x matching pown ngan baju tapi aku maen hentam je.. asal kene, tibai je lah kan.. hehehe.. tema raye family aku tahun ni merah... abis satu rumah merah... langsir merah, baju raye merah, kusyen merah, sarung kerusi pown merah.. macam nak sambut tahun baru china plak.. hehe... 

cite aku pada pagy 1 syawal ni x de lah banyak mane macam org laen nye cite kan... hehehe.. pepagi uh macam biase lah mengalirkan air mate sampai abis tisu satu kotak kan.. keke... nak amik gambar memg x lah kan... malu muke nangis.. ha, ckp pasal gambar, ni yang sedih ni.... aku masih x banyak lagi koleksi gambar raye.. hanya di atas tu je lah yang ade wat mase ni.. selebihnya ade di kamera kakak2 ku tercinta... kekeke..

ok lah korg... nanty aku update lagy gambar2 raye n story raye aku dari masa ke semasa.. 2 pown kalo sempat.. hehehehe...

akhir kalam eceh  Selamat hari raya kepada semua blogger2 n pembaca setia blog ini... juga di ucapkan kepada semua yang menyambut perayaan ini, x kisahlah melayu ke cina ke india ke... hehe... janji orang jugak kan.. k bye = D



No comments: