Saturday 1 September 2012

SUPRISE !!!!!!!!!!



Assalamualaikum n hye everyone... 

Auchaaakkkkk !!!!!!!! ha rindu x korg sume dengan aku ??? hehhee perasaanNye aku kan.... !

sebelum mula stoly moly, nak tnye, my readers ni sihat x ? kalo sihat, bagusla.. kalo kureng sihat, gy lah telan panadol or pape ubat... almaklumlah, bulan2 raya ni macam2 penyakit dtg.. tol x ?hehehe

korang, korang.... aku nak ucapkan thanks kepada yang sudi follow n bw kat blog aku ni.. especially yang sudi tinggalkan jejak n comment kat blog ni... aku hargai sgt jasa korg.. yelah, aku kan jarang dpt on9... kat umah baru lah dpt nak update.. kalo kat U, haram jadan x dpt line... huhuhuhu....

Reader, reader.... korang nak tahu x ? 

Semalam aku budget nak buat suprise kat my family... aku balik umah tanpe inform dorg... tp last2 aku yang tersuprise.... sampai2 je kat umah, aku tngok kete sume x de.. umah berkunci.. pergh !!! sakit hati kiteeeeeeeeee....

so, terpakse lah kol my mom tnye dye kat ne... dah x jadi suprise aku.. HAMPEH betol lah.. kuikuikui.... nak tngok muke tekejot aku x time smpai umah ???


ha, lebih kurang macam ni lah muka aku tp cute sikit lah.. hehehe.. perasAAN lagy... bile dah dpt tahu lokasi my family, ape lagy cak alip but lah gy sane... sampai2 je kat sne, bukan maen kuat agy kakak2 aku jerit "SUPRISE" !!!! pergh hangat hati ni... plan yang aku rancang baek punye, x menjadi... alangkah sedyh hati ni... huhuhuhuhuhuhuhuhuhu....... 


walaupon sedyh plan x menjadi, tp aku happy sgt dpt balik umah walaupon kejap je dpt spend time together with family.... thx all ... !!!!

No comments: