Wednesday 6 November 2013

MOVIE TIME



Assalamualaikum n hye readers..

korang gile wayang x?? aku memang sgt gile tengok wayang.. pantang ade cite best kuar mesty nak gy tengok.. if x de kawan yg join, gy sorg pon jadi... hahaha... tapi x semua aw cite aku tgk kat wayang... ade certain je yg aku tgk... agak2 cite uh bagi aku kepuasan, entertainment n berbaloi ngan tiket, memang aku gy tengok.. tapi kalo takat cite yg biase n same je plot penceritaan dye uh mmg x lah aku gy.. download je... hehehehe....

so, semalam kebetulan cuti awal muharam so nothing to do... just lying on my bed and so lazy to do any assignment.. n then decide nak follow member keluar n kebetulan plak dorg pon nak tgk wayang... wah ape lagy memg excited lah kan.. lagy2 nak g wyg tgk cite yg mmg aku nak sgt tgk uh.. ape dye ? eh x nampak erk pic atas uh.. hahaha gurau je... of course lah THOR 2... 

kiteorg amik tiket around kul 6.15 petang.. eh memang la petang kan x kan pagy plak.. haha ape lah ! 


seriously cite ni memang best n bagi aku kepuasan sgt2... bukan puas lain erk. otak uh jgn kuning sgt aw.. hahahaha... 
plot cerita yang sgt smooth, membawa aku ke dunia lain rsenye ... ewah... hahaha... sumpah x tipu cite ni memang best... bile tgk cite ni, rse macam kagum sgt dgn director dye macam mane dye boleyh berfikir utk buat cerita yang macam uh.. tinggi giler kot daya imaginasi dia... yup admit certain org x minat cite macam ni coz dorg ckp cite macam cartoon ade kapal lah itu lah ini lah... ya memg pon tpi ini menunjukkan kehebatan seseorang uh untuk mencipta sesuatu perkara yang baru luar dari kotak pemikiran orang lain... betul x ? hehehehe
so syabas to the director and pelakon2 dye... sgt best  for sure with the ending like that mesty akan ade thor 3 kot... hahahaha.. memandai je an aku ni... 

pada sesiapa yang belom tgk n bercite2 tuk tgk, sila lah tgk.. gerenti korg x rugi.. 

okeyh just sharing some information and experience..

bubye


No comments: