Friday 25 April 2014

SUPRISE PARTY !!!



HAPPY BIRTHDAY TO ME ! SELAMAT HARI JADI ! SHENGRI KUAILE !!!

Assalamualaikum and nite korg !! 

dah 6 hari lepas tp baru malam ni sempat nak update pasal diri sendiri.. kekekee... 

20 April 1992 adalah tarikh dimana aku dilahirkan. tarikh di mana mak bertarung nyawa untuk melahirkan aku.. Di saat abah sentiasa bersama mak memberi kata semangat untuk melihat aku lahir ke dunia. sungguh besar pengorbanan seorang ibu untuk melahirkan anak ke dunia. sungguh besar seorang ayah menjaga mendidik n memberi nafkah kepada anak isteri. pengorbanan keduanya amat besar. tidak dapat di bayar dengan wang ringgit walau sebesar mane pon jumlah nye.. 

20 April juga adalah tarikh yang sama dengan tarikh kelahiran arwah pakcik yang paling disayangi oleh semua orang. seorang askar yang sangat berwibawa, tegas dan the best among the best. perginya arwah sebagai seorang perwira yang terbilang. perginya ia di muka bumi tetapi tetap berada utuh di hati semua orang terutama anak isterinya. darah yang mengalir di dalam tubuh badan ku ni adalah darah daging seorang perwira.. aku ingin menjadi seperti beliau.. insyaAllah.. Mari sedekahkan Al-Fatihah kepada arwah.. 


this is my birthday cake.. yang pic 1 uh kek special dari my family... walaupon kek sponge je tapi bagi 1000 makne aw.. tq mak :)

yang second kek plak from Jana n the geng... ni yang betul2 suprise... hahaha,,...



pic ni malam birthday aku ... actually plan nak lepak je kat D-one steak makan2 ngan dorg ni, then tetibe gy belanja aku plak.. dah la western food lah... tq korg :)

Ok abis cite on 20th April 2014... now lets go to the 21st April 2014.... malam uh cik ai ajak g teman jumpa azim.. so x de la expect ape2 mase uh... then ngah leka berborak ngan dorang, tetibe muncul plak si Jana n kawan2 siap bawak kek n nyanyi lagu birthday... perghhhhh kat Cafe plak uh.. public places siot !!! waaaa seyes terkejut giler kot ... nak nagess n terharu sgt... 



wahhh tengok ni. siap dapat kene suap.. ni bukan terharu tapi dah nak tersedak coz ni oreo cheese cake.. bape kali kene suap dah terasa muak kot.. kekeke.. jahat korang kan ! kekekee... 






ini la antara barisan2 member yang mendajal aku malam uh.. naseb bek x de tepung x de telur... hehehe... mase uh rasa macam x ramai tapi bila tgk gambar ni, ramai kot... 

aku sayang korang sangat2... n aku leyh cakap yang suprise korg memang berjaya lah... hehehe...

nak tahu x ? walaupon dah besar tapi still dapat hadiah aw... kekeke... 
 

this present from Jana, Azwa & Nabila...
siap ade cute card agy... Tapi wallet uh mmg cantik.. I love it ! Tq lalink2 !!!


ha yang ni plak gift from anak buah aku yang paling comel... Shahril Azrai... Hahaha mana la dye copet kad yang comel ni.. kekeke...

btw thanks family, kawan2 n anak buah ucu yang comel... 

Ye' Sayang Mo' 

p/s kepada diri sendiri : bila umur dah matang, perlu perbaiki diri... banyak lagi perkara yang perlu dipelajari untuk perubahan ke arah kebaikan... insyaAllah i will :)

No comments: