Saturday 27 September 2014

#THROWBACK# RAYA 2014 WITH FAMILY AND FRIENDS ^_*



Assalamualaikum n hye readers... 
huargh almost 5 month x update this blog.. mesty ramai giler cakap "ek eleh minah ni, x update blog just remove je lah blog ni" ha kan.. 

x kisah la ape org nak kate but i have my own reasons ... what reasons ??
actually last 5 month, laptop kesayangan aku ni rosak, corrupted sebb aku pandai sangat g tumpahkan air atas keyboard, ha kan da x nak hidup.... so kene hantar repair and almost 2 month if not mistaken baru dapat balik this laptop.. after dpt balik, i sibuk ngan registration course semester baru.. la ni baru la dpt bernafas n menulis blog..

new entry today is about eid day 2014.. mesty rmai blogger dah lame update cite ni kan n da basi pon topic ni but aku nak jugak cite....

Raya kali ni still macam raya sebelum ni, nak kate happening sangat pon x, nak kate awesome sgt pon x.. just aku happy sebab raya tahun ni aku dipertemukan semula dengan kawan2 sekolah rendah aku dulu.. alhamdulillah...

Raya ni jugak, mak & abah dapat panggilan haji selama 2 bulan... sekali lagi ianya merupakan satu perkara yang paling seronok bile saat yang ditunggu oleh mereka telah tibe. akhirnya dpat juga mereka melaksanakan ibadah haji tahun ni...

So, for this raya, aku macam biase akan menziarah ke rumah nenek2 sedara, makcik, pakcik dan juga rumah kawan2... gambar ? x berapa banyak gambar kiteorg amik... 

this raya jugak family aku wat kenduri kesyukuran dan juga open house sempena pemergian mak abah ke makkah.

so, korang enjoy sendiri la erh gambar bawah ni.. hope aku still boleh menikmati ramadhan dan syawal yang akan datang selepas ini. Amin...


NI GAMBAR KITEORG YANG MEMANG GILER SELFIE
(from right : Nurin, Aku, Danial)

BERGAMBAR BERSAMA AKAK NO.3 AND PUTIH
(kak ujie & farhan)

BERAYA DI RUMAH MAMAN CAAN SEBELUM DORANG PINDAH KE KUCHING SARAWAK

ULTRAMAN @ SPIDERMAN DI KAMPUNG

ok bye korang.... huhuhu 


No comments: