Wednesday 31 December 2014

COMBO WEDDING IN 2014


Assalamualaikum w.b.t..

Entry kali ni I mau throwback je semua wedding of this 2014... hehehehe...
Ramai ler jgk ye yg kawen this year.. can't wait ler pulaksss i olls.. huhu..

Ok wedding ni ikot turutan ye kawan2.. hehehe

1) FIRA & ARIF WEDDING




On 11/8/2014- my housemate. my classmate and my degree mate kahwin ari ni.. dah lame dorg berdua ni couple since diploma agy.. dulu bukan main agy aku bermusuh ngan dorg n meluat tgk dorg kehulu kehilir bersma.

But now once I kenal dorg, dorg ni baik sgt.. love to know them.. aku hanya sempat watkan cheese tart sebgai barang hantaran keada pihak lelaki.. pagy tu aku dtg awal gak sbb nak attend majlis akad nikah. Dengan sekali lafaz fira sah menjadi isteri arif. Lepas zuhur, dorg bersanding.. too pretty macam Barbie doll dah aku tgk si fira tu.. hehehe

Tp sedyh coz x leyh nak lame sbb kene rushing ke pd.. cousin kahwin.. Aku harap jodoh fira n arif berkekalan sehingga akhir hayat dan dikurniakan cahaya mata yg sgt comel.. aku syg korg.. mmuahh..


2) ISZ & AMAL (COUSIN)



On 11/8/2015 - same day with FIRA & ARIF wedding.. after wedding dorg, aku rushing g PD nak attend wedding cousing aku sorg ni unfortunately im late.. kenduri dah abis bile aku smpai sne.. bukan rezeki aku.. but x pelah mase kat belah perempuan ari uh aku follow g hantar rombongn ke perak. sorry ISZ dah try my best nak dtg wedding tp apakan daya, tidak berkesempatan.. huarghhh... 

BTW, wish both u will have happy married ever after and cepat2 bg aku anak buah ok yg comel n cute mcm Kwang Soo.. haaha.. 

(Sorry isz gambar curi kat facebook ko)

3) FADZILAH & FADZIL





Last wedding for this year is my ever buddies in this world. buddies since first diploma lagy.. sekelas, sebilik, sebulu n se macam2 lagy la.. bnyk ajar aku erti kesabaran walaupon kengkadang ko sendiri yg hilang sabar fadz.. kahkahkah.. rajin layan kerenah aku nak makan tu makan ni.. 

Pertemuan di Segamat kekal upenye hingga ke jinjang pelamin kan.. siapa sangka.. org yg x banyak bicara, hanya menurut.. x de bergayut bercinta sakan last2 dye yg kawen dulu... fadz & fadzil, i wish both of you will have a happy married ever after and dikurniakan cahaya mata penyejuk mata.. eceh.. jadi bini org yg baik taw fadz.. we love u buddies..

#genghantugalah #gengdiploma #gengkelasC #gengbudgetpandai #gengkuardewanexamawal #gengorgxsuke

walaupon macam2 gelaran yg kiteorg dpt, but we stick together.. x penah peduli pe org nak cakap.. semoga setiap seorg antara kita akan mendapat kebahagian and kejayaan hingga ke jannah.. amin..


Conclusion (ewah siap ade penutup konon) 

Happy nye bile tengok kawan2 yang seusia kita dah pon berumh tangga.. AKU ?? lama lagi. biarlah masa yg menentukan bile aku akan mendirikan mahligai istana. eceh ayat.. hhaha..

Aku doakan kalian semua berbahagia hingga ke akhir hayat dan semoga dikurniakan cahaya mata yang comel macam aku.. eh ! x eh! ala perasan plak.. hahaha..

K lah just nak share pic wedding for this year jeee.. Bye..



No comments: