Saturday 20 December 2014

PRE GRADUATION NIGHT




Assalamualaikum n hye readers.

Hokeyhh seperti yg aku sendiri sedar diri ni x berapa nak minat event2 dinner ni tp disebabkan ni last Semester aku as Degree student so aku join la gak Dinner Pre Graduation Night ni...

At first mase dpt thu tema Modern Bollywood tu, mati kutu gak la nak mencari idea kan nak cri baju kat mne.. member2 masing-masing beli siap je baju semua tu.. tapi aku? bukan nak ckp kedekut cumanya aku fikir sekali je kot aku akan pakai kan...





This is my roommate plus my buddies forever n ever (bekas musuh diploma =P)


So, after borak ngn mak n akk, dorg suggest tuk sewa je baju kat butik pengantin depan umah aku ni.. hahahaha.... so terus kol abg wan butik tuk sewa baju dye.. abg wan bg dua choice baju lehnga dress ni.. wane pink and maroon so aku pilih maroon la kan.. x kan pink plakk.. 


Alright, ni la lehnga dress marroon yg aku sewa from Bee Andaman Butik.. gambar aku sorg ni je ade.. hehhehehee...

FYI, tuk dinner PGN ni sir kesayangan request kiteorg tuk wat show dance malam tu.. pergh masing2 dah la macam tunggul kayu tpi demi pensyarah kami sanggup lakukan.. lame jugak la rasanya kiteorg training ngn dua dancer x berbayar tu.. huhuhu...

Dinner kiteorg wat kat De Palma Inn Shah Alam je pon tp still grand sebb student masing2 memang havoc.. jeles kot tgk dorg cun2 hansem2.. rase macam kerdil plak diri ni...


 Fatin @ Adik                                       Fira                                                 Dira


           Teah                                     Naziha @ Along


Slot malam dinner tu mcm biase la kan ucapan dri lecture2 n Wakil dri course kiteorg sendiri.. sementara makan2 tu, setiap course bergilir2 naik ke pentas tuk terima sijil PGN malam tu.. n bende paling ditunggu2 adalah time makan.. ha amik ko.. x pandang kiri kanan pon masa makan tu.. peduli lelaki ade ke x, yg penting perut kenyang dapat makan.. sepanjang malam tu kitoerg dihiburkan dengan persembahan2 dri budak2 course kiteorg jugak.. Bile Show kitoerg???

Relax la... kata FLASHMOB.. so tengah2 org duk leka makan, tetibe keluar la lagu dance kiteorg.. yg kiteorg ni plak leka makan terus terkejut berlari keluar.. hahahahahaha....

Tapi seriously menari malam tu x macam training before ni.. kiteorg enjoy dengan ape yg kiteorg buat... yg paling best sebb semua org dlm dewan tu berdiri n tgk show kitoeg... semuanya fokus... terharu sgt mungkin sebb dinner ni tuk last batch kiteorg kan so mmg kenal la muka masing2.. hehehehehe...

Ha yg aku ni x padan ngn pakai dress, sibuk gak nak menggelinjang kat depan tu.. hehehehe..



Pergh penat menari mmg x hingat la kan... Time leka bergambar ngn member2, tiba la kemuncak dinner malam tu.. KING & QUEEN of the night .... Time umum kan King tu memang bersorak la sebb mamat tu memang layak kot sebb dye berani gile.. hahaha... Tapi kan bile umumkan QUEEN of the night tu macam blur kejap.. WHY??? bile member sebelah tepuk baru sedar yg I'M QUEEN of the night.. hahaha laka2 la sape yg buat keputusan tu.. ramai lagi kot yg cantik.. tp alhamdulillah worth it la kan aku sanggup jadi feminin gile malam tu.. hahahaha


Ni adik beradik angkat aku time degree..
Adik , Ibu , Kak Ngah & Kak Long

 
Nabila@Adik                                   Azwa@Ibu

Sorry Kak Long gambar kite berdua x ade.. uhuhuhuhu...



Ni plak 3 budak pandai kelas aku.. sumpah terror beb dorg ni... 
Jia , Adlin, Deqno

 

Is Syiffa & Ain Athirah (Diploma buddies)


Ni bakal ibu.. comel je dye ni taw .. lagy pregnant lagy cute.. jelouse tgk awak ni.. Nama dye suhaila..



Hokkeyh this is King of the night.. name dye aku x tahu.. kekekekee... x penah kenal pon.. but sporting guys i guess..

So penutup malam tu kiteorg just bergembira mengambil gambar.. x lama kat situ.. kul 12 macam tu i dah chow.. menyambung keje yg masih belom selesai..

OPS! One more important pic..


Inilag dye Sir Jafalizan Jali our favorite lecture since start degree lagy... huhuhu.. tq sir for all the lesson yg sir dah ajar...Dye ni sporting n kepala gila2... hahaha..

Ok la tu je nak cite sebenarnye.. hehehe.. k bye.. 











No comments: