Monday 26 September 2016

MOOD TURN DOWN




Hye readers.. Good morning

I dont know why since 2 3 weeks ni mood x berapa nak baik. kadang2 bende kecik tp aku jadikan macam isu besar.. Sensitif dengan persekitaran dan perasaan sendiri

To those yg kene marah tetibe tu, minta maaf na sebb cheq mmg betul2 x sedar bile termarah u alls.. Nak kate period pain, every month ade tp kenapa kali ni macam teruk sesangat kan.. Nak kata stress keje, x jugak.. dulu pon stress jugak

Maybe sebb hati kot.. biasalah bile org sekeliling kita bakal mengakhiri zaman bujang, akan ade isu yg keluar "Awak bila lagi nak kahwin?" ke mana pon aku pergi pasti soalan yang sama akan kedengaran... mungkin ramai kot yang alami perkara yang sama macam aku.. tol x.. haha... kengkadang tu rasa funny plak kan.. 

But, im really thankful sebb dikurniakan family yg sgt2 memahami aku.. aku masih minat untuk belajar.. aku masih mahu mencapai cita2 .. Kawan2 yang baru aku kenal jugak banyak bagi aku semangat untuk melupakan duka lama... thanks korang walaupon kengkadang tu aku rase nak give up tp korg ade utk sokong aku.. 

Im really hope dlm sehari dua ni mood aku akan kembali stabil seperti sedia kala..InsyaAllah


*** bila mengadu kat mak, jawapan mak "mengadu la pada DIA.. jangan melambatkan solat.. hanya itu sahaja penawar duka lara"

Setepek kene kat muka.. hahaha

K lah reader.. saje bagi luahan hati pagi ni...

Assalamualaikum - Bye

No comments: