Wednesday 31 May 2017

MY PILLOW BIRTHDAY ^_^


Image result for birthday party

Assalamualaikum and hye reader.. Selamat Berpuasa 2017 kepada semua Muslim di seluruh dunia..
Eceh macam la blog ni org luar bace kan.. kikiki...

So how was korang punye puasa kali ni ?
Hari ni hari ke-5 kite berpuasa kan.. masih diberi ruang dan waktu untuk kite menunaikan rukun iman ni... Alhamdulillah..

Bercerita pasal puasa, jenuh aku perah otak nak fikir ape bende yang aku nak buat utk bufday Si Dia ni.. even pakar bab2 suprise ni, tapi bile teringat yg dye ni cepat faham perwatakan org, terus macam susah nak cari idea hahahaha...

So lepas plan itu ni, aku decide utk buat ala-ala candle light dinner tapi bukan berdua ok... hahaha..


Fiza, Kak eriza and Amin terlibat sekali dalam rancangan ni.. saja ajak Amin sebb aku tahu dye sayang sgt dekat Amin ni.. NAsib baik dye sanggup bantu aku.. kiki..
Selasa 30.5.2017 aku saja amik cuty dengan alasan nak g interview kononya tapi sebenarnya nak prepare kek utk bufday dye.. 
Dalam kul 5 ptg aku dah gerak ke Shah Alam dengan K.ja and Fiza.. Pillow?? dye aku x layan langsung pon.. biarkan Amin ajak dye .. hahaha...
Sampai kat kedai terus set up semua bende and make up sikit2 utk Pillow.. dah nak dekat buka baru dye and Amin dtg.. masa tu aku x tahu perasaan dye suke ke x ke.. tp aku suke tgk dye senyum.. Senyuman dye leyh wat hilang penat aku seharian.. hahaha.. acah2..


Ni la dye kek yang aku sempat buat tuk dye.. simple kek coklat je.. bunga ros tu acah2 sweet je lebyh.. kiki...




Suka tgk dye senyum macam ni,,, suprise dah berjaya.. YAHOO !!!!!!

Lepas potong kek, kiteorg pon berbuka puasa bersama2 .. order macam2 pastu x habis makan.. hhahahaha... habit bile bulan puasa... lepas makan ape lagy amik pic la banyak2...














Thanks to Fiza and Kak Eriza sebb tolong bagi idea kedai makan.. thanks jugak untuk tolong deco2 meja and make up kat kita ye... hihih.. yang paling penting thanks sebb sudi join sambut bufday ni...

To Amin, really thanks sebb ko sanggup jadi penipu ari uh tuk bufday dye walaupon ko x pandai nak menipu... thanks sebb sudi amik Pillow kat rumah and bawa dye dtg jumpa aku.. thanks sgt2 taw korang semua sebb tolong aku..


PILLOW, i dah promise kan akan jadi the first person yang buat bende awak x penah dapat dlm hidup awak.. then I made it
Hope awak suka dengan suprise x seberapa dari sy ni.. 

InsyaAllah sy akan cuba jaga hubungan ni hingga peringkat seterusnya.. 

Terima kasih sebb jadi partner terbaik bagi sy walaupon sy ade bermacam kerenah

Amin


No comments: