Saturday 28 April 2012

KEGEMBIRAAN




Assalamualaikum n hye everyone...

Rindu rasenye tok melari-larikan jari di atas papan keyboard aku ni... ha, nampak x header kat atas ni ? wallawei semangat UiTM tol kan aku ni.. hehehe... mestylah anak jati UiTM... UiTM di hatiku... 

ok2.. ketawa2 gak, tp ade story yang nak aku sampaikan... dlm dua ari yang lepas merupakan hari2 yang amat mendebarkan bagi aku... 

Nak tahu kenapa ? coz time tu lah result exam bakal keluar... Rabu malam khamis, Result MUET kuar...


MUET .. stand for MALAYSIAN UNIVERSITY ENGLISH TEST

Aku x expect pown result kuar malam uh but my member Nurul Azwa Zainal kol n bagy thuw aku pasal bende ni.. ape agy aku pown terus lah antar msg.. 

"MUET RESULT (no.ic)" ===== 15888

x sampai 5 minit aku dah dapat reply msg from it...

No. ic = ?
Angka Giliran = MJ ?
Band = 3

What 3 ?? ALhamdulillah... aku heppy gile... walaopown aku thuw yang band 3 ni just cukup2 makan je but   ok lah dri pada aku x lulus kan.. tol x ? akhirnya berbaloi lah usaha aku besusah payah bersendirian ke Segamat semata-mata untuk mendaftar muet ni.. nak dpt band 4,5,6 ++ memg harapan lah kan... English pown terabur.. jangan mimpi lah... hehehehe... 

orite2... cite pasal MUET dah pown selesai.. now perkara satu lagy yang mendebarkan...

jeng
jeng
jeng...

-
-

khamis malam jumaat pulak merupakan ari yang semua pelajar UiTM nantikan coz malam tu adalah penentu keputusan kami semua untuk semester lepas... Aku memg tahan mata lah kan coz nak sngt tengok result uh but tunggu punya tunggu sampai kul 2 pagy, result x muncul2..

ah tido dulu lah... at 5.30, mak kejutkan aku tok wat kueh.. tekejot punye pasal, terus tuju kat laptop nak tengok result.... 

Name
:
NUR SYUHADAH 
Campus
:
J - UITM KAMPUS SEGAMAT
Student Number
:

Faculty
:
IM - FACULTY OF INFORMATION MANAGEMENT
Identity Card Number
:

Programme
:
IM110 - DIPLOMA IN INFORMATION MANAGEMENT
Address
:

KLANG   SELANGOR
Part
:
4
Semester : 20122

Examination
:
MAC 2012


Date
:
27/04/2012

GPA : 3.67
CGPA : 3.60



pergh melompat terus aku mase tengok bende ni... alhamdulillah kegembiraan yang tertanggung lagy... akhirnya aku dpt juga mantainkan keputusan aku n meningkatkan lagy... kawan2 aku pown semuanya meningkat.. seronoknya... heheheheh.....

aku harap aku dpat kekalkan keputusan sebegini hingga akhir hayat pembelajaran aku... 

THANKS to mom, dad, sis, bro, little bro, little sis yang banyak bagi aku support n sentiasa memberikan kekuatan bila aku jadi lemah..

THANKS to all my fwenz yang selalu wat aku rase ingin bersaing dan sentiasa mengingatkan aku tentang tugasan serta kerje2 yang pelu aku ;lakukan...

JASA korg semua x kan aku lupakan... 

bubye = D





2 comments:

kura said...

pehh. 3.0 lebih tu. tahniah !
pastu muet band3 pula. wahh. good :0

Nur syuhadah Miskon said...

thx kure.. hehehe. alah sikit je uh.. len lah kalo dpt 4.0... baru bangge cikit.. hehehe :D