Monday 9 April 2012

PULAPOL WITH L.C




Assalamualaikum n selamat petang.. hehehe...


sensored an gambar atas uh.. but sweet.. hehehehe.... bebaru ni, aku ade menghadiri satu lagy majlis perkahwinan with group LC aku kat Pulapol Air Hitam.. Kat mane ? hehehe... Pulapol uh terletak kat Negeri Sembilan..


Kiteorg memulakan perjalanan agak lewat pagy uh dalam kul 12 lebih.. ye ye je mlam uh berjanji bagai nak gy kul 11.30.. alih2 masing2 terlewat bangun.. hampeh je.. 2 lah memalam gy wat bising kat umah org lagy kan dah x leyh bangun... kakakaka......


Sepanjang perjalanan, memacam yang kiteorg ceritakan... almaklumlah, bukan selalu dapat berjumpe.. rase nye setahun uh berape kali je jumpe.. tu pown kalo jumpe mesti muka yang sama... nak wat cam ne, tu je yang free kan.. Paham2.. walaupown sedikit kecewa.. :(


Pergh, memg penat gegile nak sampai kat Pulapol uh... Budget masing2 macam tahuw je.. alih2 5 kali sesat jalan.. sampai kat umah pengantin, semua org dah balik... rasenye koiteorg kowt tetamu yang lewat.. ah, x kisahlah semua uh.. kekekeke....


Sesampainye kat situ, terus jumpe ngan kengkawan lain.. rindu seyh... sumpah rindu...



Ni lah antara muke2 yang sentiasa ade... luv korg lah weyh.. hehehehe... bermacam gaya ade... meh aku introduce one by one... dari kiri, FAIZAH, ALYN, FIZA, RATNA, TINGE, HANA & AKU... sesuke aty kiteorg je nak amik pic kat depan pintu gerbang uh.. macm umah sendiri ye x.. hahahaha.... OPS one more person x de dalam ni... EFAD... dye duk sibuk ami pic kiteorg...

FAIZAH, RATNA & FIZA x lame kat situ coz dorg nak balik.. lame sngt tunggu kiteorg.. hehehe... Walaupon kejap but at least dalam gak lepas rindu...

Disebabkan perut yang asik bergendang tarian singa, kiteorg dah x peduli org pandang agy.. terus je senduk nasi minyak n makan.. pergh, x sedar uh datang lambat.. hahaha....
THANKS PADIL bagy kiteorg makan free...


Ha nampak x betape lapar nye TINGE dan HANA... =P



OPS tersnap plak pic dua org nieyh.. pe bende lah yang di gelak dek ALYN N PADIL uh...



HANA


                                                                         TINGE








AKU N EFAD... mak aii. awat aku tembam no nieyh.. huhuhuhuhuhu... x pelah ai janjy aku bahagia... kekekeke...


PIc tuan umah kene lah besar :P

OPS lupe lak nak letak pic tuan rumah.. hehhee... ha, yang ni lak FADHIL... ni lah tuan rumah tok wedding nieyh... hehehehe,,...

Kul 4 something, kiteorg dah nak gerak balik coz takot ty smpai klang lambat pulak.. after hantar hana balik, aku n efad terus tukar baju n kemas pe yang patot tok balik... ALYN n TINGE antar kiteorg gy station tren kat seremban...

P/S : walaupown terase kepenatan, namun aku betul2 heppy time tu.. kenapa ? coz, aku dapat jumpe ngan group LC aku, n dapat spend time together walaupown hanya sekejap.. hope after ni boleyh lah kite hangout agy.. kekekeke...  




 

No comments: