Thursday 13 December 2012

MIZS YOU DEAR =)



Assalamualaikum n hye readers... ! 

U all sihat x ary nieyh ? skunk an musim ujan, so to those yg dah start nak demam uh better lah cepat2 makan ubat keyh... jgn degil taw... eleh yg cakap ni pown takot ubat, lagy nak nasihat org.. huhuhu...

Wuuuuu... rindunye lah time bersame ngan kawan2 kan... korg pown sume mesty ade truly best fwenz rite... my ever2 truly n best fwenz in the world adalah seorang lelaki sebenarnya... name dye Akmal.. but kali ni x nak cite pasal dye.. nak cite pasal truly fwenz yg aku jumpe kat UiTM....

Aku kenal dye ni dari Part 1 agy... bermula dgn isu nama je sebenarnya n lastly leyh jadi rapat n serapat sekarang... kengkadang uh bile bersama dah macam adik n kakak je... memg patot pown.. badan dye kecik je kot.. so comel.. hehehehe... 

Ape ?? Sape truly fwenz tu ???

-
-
-


NUR ATHIRAH BINTI ......

ni lah dye orangnye kalo nak thuw... umo? sebaye je ngan aku cume dye kecik... comel kan... tu yg macam adik aku je uh... hehehehe...

Senang cite, sepanjang aku idop kat UiTM, org yg banyak bantu n jage aku adalah dye ni... org yg selalu teman aku mane je aku nak gy, dye jugak lah... kwan gaduh pown dye jugak... n satu kelemahan aku, aku x leyh dgr kalo dye nak something.. aku akan try wat tok dye... aku x tahuw nape, cume yang aku pasti aku syg dye macam adik aku.. yelah, mungkin aku x de adik, tu yg rase mcm ni...

Atie ni sgt pandai n cerdik org dye... mulut dye? pergh memg superb lah kan... ajak lah dye berdebat for sure dgn lantang dye akan membantah... seorang yang berani di hadapan umum... n paling kecoh dlm kelas... hiruk pikuk hidup kalo dye ade.. hehehehe....

Actually kiteorg ni dripada 6 org... Aku, Atie, Umai, Fadz, Ain & King.... dorg ni member satu kelas aku lah.... kawan sesame study n kawan sesame wat jahat n kwan sesame kuat hangout.. dorg lah sume... but, bile time change, sorg2 menghilangkan diri n membuat haluan masing2.. yelah, masing2 dah ade pasangan... Ain, dngn kekasih hati dye.. King plak, dah x same kelas ngan kiteorg agy.. so tinggallah kiteorg ber 4 je... n yg slalo layan kerenah n degil aku, Atie ni lah.. asal x de kelas je,,, " Adah, jom kuar " x pown "Atie, jum kuar " erm antare 2 ni lah... 


Fadz


Umai


King @ Siti Farahiyah

study pown sme gak.. kiteorg akan discuss sesame n try wat sme2.. kalo ade yg x paham, salah sorg akan terangkan... mcm uh gak lah kalo dlm group... kirenye aku leyh hidup kat UiTM ni sebb aku jumpe kawan2 yang bawak aku tok capai kejayaan.. bukan kawan2 yang menghancurkan hidup aku... huhuhuhuhu.....

After abis je dip, masing2 bawa haluan masing2... but bile sampai satu ketika uh, for sure lah memory lame akan dtg balik an.. thats y lah aku create one entry and specially dedicate to Atie... 

So, pic2 kat bawah ni lah antara kenangan aku n atie.... nak letak banyak2 kang penuh plak.. hehehehe... sikit cukup lah an....












okeyh lah korg... to those yang ade kawan baik, jadilah kawan yang betul2 baik n ikhlas dlm persahabatan.. jgn jdi gunting dlm lipatan keyh... 

Nite !



No comments: