Saturday 22 October 2011

: BETWEEN "KUIH TART" & CHUNKY LOADED :

Hallo.. hallo.. hallo.... hahahhha.... Hary nieyh aku cuty from business baru aku... hari uh aku cer pasal business perfume kan... business uh still go on but sempena cuti sem nieyh, aku n cousin menjalankan perniagaan kecil-kecilan... "KUIH..KUIH..KUIH" hahahha... pepandai lah korg pikir eh... 

so hari nieyh kiteorg cuti meniaga... pepagi agy aku n kakak siapkan Kuih Tart yg kawan dye order for DEEPAVALI.... 


ni lah rupa paras kuih tart kiteorg... penat punye pasal so x bpe nak cntik lah kan.... buat kuih tart nieyh x ambil mase yg lame mane pown lelagi kalo ramai yang bantu...

After siap masak, kuih2 nieyh akan dimasukkan ke dalam balang dan di hantar kepada penerima tersebut... The End..

Second story pasal "CHUNKY LOADED"... Actually aku dah lame nak makan bende alah .. ops ! Pizza nieyh dari time Exam agy... akhirnya hari nieyh dpt gak makan...Erm rase dye ??? Not badla... kpd pecinta Chess... Pizza ni memg sesuai tok korg.... but yg x bpe sukakan chess.... better korg makan Super Supreme or hawaiian chicken pizza... tu suggest dri aku lah... Nah ! pic Pizza uh..


alamak ! dah tinggal separuh plak.. hehehehe ! Dah termakan lah plak lgy sebelah... Nieyh lah Chunky loaded yg aku ckp uh... aku try yg biase punye jerp... So, korg try2 lah ye dua menu hari nieyh keyh,..

p/s : sesape nak order kuih tart or almond landon ke leyh lah inform2 kat aku keyh !p

No comments: