Wednesday 12 October 2011

PERCUTIAN DI KAMPUNG COUSIN (KOTA TINGGI)

This is second time aku gy kg cousin aku kat Kota Tinggi Johor... Kalo dulu tujuan aku ke sana adalah untuk menghadiri majlis perkahwinan mak usu dye, tp kali ini berlainan sedikit... aku ke sana untuk bercuti dan meluangkan masa di kg org,... maklumlah, aku bukannya ada kg.,. sedyh tol aku nieyh.. hahahah.... sepanjang berada kat sana, memg best gilerx arh.. aku dapat hirup udara yang nyaman, suasana yg indah, tenang, aman damai dan permai serta sentosa... eyh melalut lak.. hehehe... cousin aku bwk jenjalan tepi pantai.. wow!!! so nice... sungguh indah ciptaan Tuhan... kiteorg pown per agy, post lah pic bnyk2 an tepi pantai yang indah lagy mengasyikkan uh.. hoho... 


ha ni lah cousin aku yg seangkatan kepala dengan aku.. memg akan jadi sewel bile ngan dorg nieyh... heheheh.... tp percutian aku kat sane x lame coz atas sebb tertentu.. sedyh kan.. tp x pe lah, lain kali kalo ade mase terluang aku nak gy sana lagy.. nak terokai benda yang x sempat aku nak teroka.. boleyhkan syida n eira....? hehehe... tp kate org, "no money, no holiday" hahahahha.. so kenelah kumpul duet dulu.... chill  :)

No comments: