Friday 14 October 2011

MY 1st SIS BIRTHDAY

Hari nieyh birthday kakak 1st aku SUZANAH MISKON yang ke 36... Dah tua lah kak oiiii... hahahahahah.... Malam td aku sempat lah gak wish kat dye an... Maklumlahlah kakak kesayangan mane buleyh kalo x wish nieyh.. hahahahah....

Di sebabkan kebosanan yang melanda diri aku hari ini, aku mengagahkan kaki ke kedai kak zanah DANURSYA DOBI ...yang x lah jauh ne pown... seberang umah aku jerx... (BIOL) .. Aku suka lepak kat sini coz dapat borak2 ngan sis and mak cik aku.... walaupon they all nieyh agaklah BERUMUR..hahahha...tp kepala dorg nieyh kengkadang sekepala gak ngan aku.. bleyhlah tlg menghilangkan kebosanan yang bersarang di kepala otak aku sekarang nieyh...  
Tengah aku, akak n mak cik aku leka bork pasal keje part time tok aku cuty sem nieyh, tetibe ade lah one amoy nieyh dtg bwk bunga... pergh besar memg x kira lah kan...
penat bermain teka teki siapa umpama bunga..
then dpt thuw that flower belong to 
my sis. Her hubby YUSOF ABD LATIF lah yg bgy present uh...
 senyumannya smpai ke telinga.. huh! bangge lah uh...
tp, aku cukup bangge ar ngan abg ipar aku an...
bzy2 pown still ade mase tok jiwang2 karat nieyh hahaha....


Ha nieyh lah present yang sis aku dpt from hubby dye.. sweet kan.. bukan takat bunge je siap ade ferrero rocher agy taw... hahahhaha.... Jeles I.. so, aku pown ape agy, amik lah pic flower uh then upload kat sini... kagum pown ade gak la an, ye lah, dah bpe thun usia perkahwinan dorg tp still romantik n jiwang2 karat agy.. hope ty aku jugak akan rase perkara yang sebigini dalam hidupku...
hahahhaahah... beragan je kamoo ye Syuhadah... okeyh so kepada pasangan di luar sana uh, hargailah pasangan anda selagi pasangan anda masih ada... chill out!!!

No comments: