Sunday 19 February 2012

KASIHNYA IBU MEMBAWA KE SYURGA ^_^


kebiasaanya, kita sering beri pelbagai hadiah untuk pasangan kita, but for my mom ? only hari tertentu like mothers day, besday dye je kita bagi hadiah rite ? Actually, hadiah kepada seorang ibu bukanlah harta benda or whatever... nak thuw x ape hadiah yang kite boleh bagy dye ? LEts read !





10 HADIAH BERHARGA

1. KEHADIRAN
2. SENYUMAN
3. MEMBANTU PEKERJAANNYA
4. MENGURUT
5. UCAPAN TERIMA KASIH
6. PUJIAN
7. SURAT CINTA
8. I LOVE YOU MOM !
9. SUDI MENGALAH
10. DOA


10 di atas ni merupakan hadiah yang amat bermakna tok seorang ibu.. x perlu lah kita nak bersusah payah menghabiskan wang ringgit... kasih sayang adalah lagi penting dari segala-galanya...

 
hayatilah setiap bait2 ayat dalam gambar atas ni.. kenangilah setiap jasa yang penah diberikan kepada kita... Jangan sesekali kita menitiskan air matanya...

"DON'T YOU EVER GIVE UR MOM CRY BECAUSE OF UR NAUGHTY AND STUBBORN, BUT LET HER CRY BECAUSE OF UR ACHIEVEMENT... " 

Ingat dan kenangilah segala memori bersama-samanya,... saat suka dan duka bersama,.... Tiada insan lain yang lebih bersabar dan memahami diri kita melainkan IBU !!!!

p/s : mak, adik tahu, adik banyak wat kesilapan kat mak... adik minx maaf mak... segala kejayaan yang adik capai hari ini adalah untuk mak and abah... tiada insan yang lebih adik sayang melainkan mak.. I LOVE YOU MAK !!!!! 

No comments: