Saturday 4 February 2012

SERONOK NYE !!!




FAMILY DINNER ???? waaaa ! seronoknya... Td aku baru je lepas dinner with my big family kat CHANDAYU RESTAURANT... My beloved and the only brother yang belanja.. wah.. mentang2 tengah MASYUKK !!...

Actually, dinner ni bukan je tok makan2 beramai2... but, nak celebrate birthday TISYA sekali... dah merajuk pown budak tecik uh coz semua org x ingat birthday dye hari uh.. only UCU dye je ingt.. hehehehe....


antara adegan2 yang sempat aku curi time makan td.,.. kehkehkhek... dua2 pic ni antara bapak and anak.. Huh ! sme je kalo bab melantak.. hahaha... 




DUSH !! tu dye kek hari jadi tok my CYUNK... hehehehe... kek ni kiteorg panggil dye "TELETUBBIES CAKE" mesti tertanye2 an... what mean by that name ? 

cube korg tengok cite kartoon teletubbies uh.. kan umah dye bentuk macam ini... kahkahakhakahka... Actually this is my dream kek yang aku nak beli dri dulu... 

"Ko ni kak.. macam tahuw2 je kan kek idaman aku..."


this is my CYUNK.. ngah malu2 bile kene puji... WHY I CALL HER CYUNK ?? becoz, aku rapat gile ngan dye... n dye selalu ade tok hiburkan aty aku walaupown kengkadang uh lebih menyakitkan dari menghiburkan.. hahahaha.... 



"HAPPY BEZDAY TO YOU.... HAPPY BEZDAY TO YOU... HAPPY BEZDAY TO BATRISYIAH.... HAPPY BEZDAY TO YOU... !!!"


laGI gambar my sis with her daughter,,, ala2 gaya nak manje gitu.. posing2 lakk.. kahkahakhakaha....




x ketinggalan.. nak jugak potong kek si UPIN IPIN ni.. hahahaha... yang kanan uh adik yang kiri abg... besar no tgk ko lah kak ! muke anak pown dah x nampak.. TERUJA GITU.. !!

p/s : sweet memory bile ade bersama mereka yang tersayang.. hope hubungan n kemesraan ni akan sentiasa terjalin dan berbunga mekar dari hari ke sehari... AMIN !



No comments: