Wednesday 1 February 2012

ADOBE ILLUSTRATOR



AT LAST dapat gak belajar on how to use this kind of software... betul lah cakap my mom, walaupun pada awalkita x minat sesuatu bidang uh, semua uh pasti akan ade hikmahnya.. dan sekarang terbukti yang aku memg cintakan dunia INFORMATION MANAGEMENT... kehkehekehekeheh...

Pic kat atas ni merupakan salah satu assessment yang aku n classmates aku kene wat pagy td time MR.ZACK  ajar tntg kegunaaan ILLUSTRATOR ni... 

Masa first tngok uh agaklah sush and rase mcm x banyak bende kot boleh wat kat softwre ni, but after explore giler2 this software, terbukti aku dah JATUH HATI NGAN ILLUSTRATOR ni...

Actually dye x sme pown ngan PHOTOSHOP yang aku selalu buat main uh.. kehkehk... ILLUSTRATOR ni lebih kepada hasil lukisan kita sendiri and dye ikot cara kreativiti kita untuk buat sesuatu photo uh...

kalo PHOTOSHOP pulak, lebih kepada photo editting...ni kalo x silap aku lah sepanjang aku belajar kan... kehkehekehe....

BTW aku rase seronok sngt setiap kali dapat belajar pasal software2 baru n aku berazam untuk dapatkan software2 ni semua untuk kegunaan di masa hadapan.. dan orang yang bakal menjadi mangse untuk aku dapatkan software ni adalah SIR ASYRAF...  (sorry sir :D)

cantik x lukisan hasil tangan aku yang x seberapa kreatif uh ? hehehe... BURUK KAN...  xpe lah SLOW2 dulu.. lame2 nnty mesty lagi cantik kan.. ! (bagi semangat kat diri sendiri je)

X SABAR rasenye tok belajar lagy dua software tok this semester... PAGE MAKER & INDESIGN...
MR ZACK, cepatlah jar kiteorg.. heheheheh....

2 comments:

Myra Azraff said...

bestnyaa belajar AI..teringin gak..^^

Nur syuhadah Miskon said...

hye dear myra azraff ... really excited taw belajar AL ni... so, ape kte, dear download.. ty leyh gune.. hehe....