Monday 30 January 2012

STARBUCKS : CARAMEL FRAPPUCCINO




NIKMATNYA kalau dapat gi STARBUCKS time2 macam ni kan ! hehehe... MEMANG X LA WEYH.. kat segamat ni mane plak aku nak cari Starbucks kan... Actually aku sering tertanya2 adakah Starbucks ni HALAL or X ??! ade yang cakap halal n ad yang cakap x... n ade plak yang cakap tu cuma nak boikot negara luar....  FENING.. FENING !

Cakap pasal starbucks ni, aku ade satu favourite drinks kat situ.. APA DIA ?? name air uh CARAMEL FRAPPUCCINO... ha korg penah try x ? aku rase tu lah the best air yang aku penah minum kat STARBUCKS... NAk tahu kenapa ?! Sebab rase dye yang sangat lah soft dan buatkan tekak aku rase sejuk.... 

Actually Starbucks ni antara pilihan restarant kalo aku tetiba rasa lapar n dahaga dalam satu masa... so, by just buy one drink, aku dapat hilangkan lapar dan dahaga aku.. teror kan.. hehehehe....


HA THIS IS CARAMEL FRAPPUCCINO ! 

this week aku balik, so nanty kan lah erk kedatangan aku kat Starbucks... huauhauhauhauahu...

No comments: