Monday 16 January 2012

PTDI (@)


PTDI ? Ape tu erk ! tu short form FROM PERPUSTAKAAN TUN DR ISMAIL... PTDI ni merupakan LIBRARY yang terdapat kat dalam U aku nieyh.. dari situ lah aku belajar segala macam dunia maklumat dan IT...

Disebabkan aku from DIIM student... LA APA PULAK DIIM TU ? DIIM tu stand for Diploma In Information Management... Ha, sambung balik.. disebabkan aku student DIIM, so assignment aku kali ni adalah berkaitan dengan dunia LIBRARY iaitu PTDI...

KAMI dikehendaki membuat satu penyelidikan mengenai cara dan tataterbit staff LIBRARY menyimpan n menyusun materials di dalam library....




Ini lah antara koleksi yang dapat aku kumpulkan ntuk assignment tu... hope SIR EZAN puas hati dengan pic2 ni semua...

p/s : kepada kengkawan kelas ku, marilah menyiapkan assignment kita BERSAMA-SAMA.. hehehehe

No comments: