Wednesday 25 January 2012

BACK TO CAMPUS LIFE




Sekejap nya cuti...! x puas rasanya walaupun dapat cuti hampir seminggu. mana tak nya kan, nama je cuti tapi tangan dan otak bergerak dan berjalan memikirkan assignment yang berlambak-lambak...

As a student, aku rase peluang pulang ke kampung @ rumah, merupakan nikmat yang paling the best lah weyh... Di samping ade mak abah yang memahami, ade gak akak dan abg yang sentiasa ambil berat ... kehkehkeh.. Al-maklumlah anak last lah katakan..

Cuti kali ini aku rase macam seronok sangat... korang nak tahu satu perkara x? hehehehe... Sampai kan pagi selasa nak balik UiTM, aku boleh menangis tersedu-sedu depan my mom coz gara-gara x nak balik U.. hahahaha,... bengong kan aku ni !

Now, aku dah pown ade kat UiTM tercinta ku.. hehehe... Agak liat lah kan nak bangun pagi, maklumlah seminggu cuti bukan main lambat agi bangun pagi.. hehehehe...

Seronok sebenarnya menjadi seorang yang bergelar mahasiswi cuma kita kene tahu waktu yang diperlukan untuk belajar, hangout n bla..bla..bla....

BACK TO CAMPUS kali ni buatkan aku betul-betul berazam untuk belajar dan meningkatkan prestasi aku sebelum ni.. AZAM tahun baru CINA ? eh .. x lah.. cuma kengkadang bila fikir balik, menjadi student adalah perkara yang paling mudah berbanding menempuh alam pekerjaan.. AM I RIGHT ? hehehe...

So, kepada student kat luar sana, hargailah setiap masa yang kita ada sebagai seorang mahasiswa @ mahasiswi... Jadikan setiap perkara yang berlaku sehari-harian kita sebagai pengalaman baru yang membuatkan kita lebih matang dan bersedia menempuh alam pekerjaan.. CEWWWAAAAHHH !...



2 comments:

kyra said...

doakana sya dpat masuk U jugak yer nnti ,,

Nur syuhadah Miskon said...

insyaAllah... kamoo pown mesti dpat merase zaman university.. gud luck dear :D