Monday 16 January 2012

DREAM WORLD

What ?? Dream World ade kat Segamat nieyh.. OMJ ! x cye mak.. hahaha...

2 lah perasaan aku bile dpt thuw yang kat segamat yang teramat segar ni ade DREAM WORLD... Pergh kalah KL siot.... hahha...

K tok merasa sendiri kenikmatan utk berkaraoke kat new place in SEGAMAT, aku decide tok ajak member aku berjimba di sana.... haha... sanggup uh keluarkan duet semata-mata untuk merasa kehangatan menyanyi kat tempat orang.. Pergh poyo siot ko Syuhadah.. Ops ! sorry .. hehehe


 
                              


tada ! yg kat right tu, pic umai & ati mase kat kaunter luar DREAM WORLD... tempat dye memg cantik giler lah kan.. that's why amik pic... cume x nampak lak signboard atas uh.. kekeke...

Keyh, mesty nak thuw gadis cantik di sebelah kiri tu kan.. pergh Adah perasan siot ko.. hhahhaha... Tu pic aku n umai yang kiteorg amik kat dalam bilik karaoke tu.. cantik kan pemandangan dye ? macam nak gy racing pon ade.. hehehe.. :)

                               

Ha, terserlah kegedikan ku di gambar sebelah kiri... KANAN ? tu ATIE lah yunk... comel kan dye.... hehehe....




Wah 2 seronok no bile masing-masing dapat pegang microphone kan... Nak thuw berapa lama kiteorg karaoke ni ? 2 jam uh.. bukan maen lagi korg kan.. hehehe...
BTW tempat ni memg cun n the best habis lah.. tp bab sound dye uh, agak kureng lah.. so, For DREAM WORLD, u need to improve ur sound system keyh.. hehehe
Ceh ! macam aku ni pemegang bursa saham plak kan.. (^_^)






Keyh guys ! dua pic atas ni time kiteorg mengisi perut yang Lapar.. KAT MANE ?? Kat satu restoran nasi ayam yang bagi aku sungguh UMMPPPPPPPPP ! Sedap...kat area segamat ni lah... kekeke... Name restoran uh RESTORAN MUSTAPHA... kedai ni terletak agak terpencil, dye kat area belakang BANK ISLAM N GIANT.. so, for those Student UiTM yang nak rase nasi ayam paling sedap, datanglah kat kedai ni okeyh.. kekekee....

p/s : Walaupon mase berlalu dengan pantas, namun, aku terlalu happy dapat keluar dengan kawan2 yang memahami jiwa aku ni.. thx kawan2.... LOVE KORG SANGAT2...



No comments: