Monday 16 January 2012

INJECTION ????


Korang nak thuw x kenapa title aku tu tentang injection ? HA, actually petang tadi aku baru je kene injection kat PENAWAR (klinik UiTM) aku nie... Aku pown x tahu sebab apa aku kene inject.. yang aku tahu, aku cume sakit perut dan lidah je.. ha jangan salah faham pasal lidah tu ok... kekeke...

Actually dah 2 minggu aku suffer dengan sakit lidah aku ni.. my mom said that lidah aku ni kene ulser gara-gara kedegilanku yang can't stop from drinking NESCAFFE ICE.. that's my favourite lah mom.. hehehe..

ha, nampak x degil aku tu... So,  sebabkan x tahan lagi dengan sakit yang aku hidapi tu, aku pown pergi lah menemui... eceh ! ayat ku.. jumpe dengan doktor kat PENAWAR tu.. but, unfortunately, Dr. Ali busy dengan medical check up budak PArt 1... so, just jumpe ngan CIK HALIM je...

Ha, ni nak story, CIK HALIM tu just pembantu perubatan je kat sini, tapi dye suke sangat pegang2 student taw.. x suke I... dah banyak kali aku wat dressing n check up mesti dengan CIK HALIM tu.. x SUKE but aku kene lah time coz dye je yang boleh check sakit aku ni.. :(

K2... back to INJECTION, after CIK HALIM check aku, aku pown pegi lah amik ubat... Pergh ! bukan main banyak lagi kan ubat2an aku...

-
-
"Dik, jom akak bagi injection."
-
-
"Ha, memang kene ke ? Kalo x buat boleh x ?"
-
-
"X leyh dik, nanty sakit tu datang balik.. x de pape.. sakit sikit jerx..."


Bukan main takot lagi aku dengan injection tu.. kekeke.. penakut upenye ko SYUHADAH erk.. heheh...
OMJ, besarnya JARUM. hehehe...

OHHHHHHHH !

Fuh ! lega dah kene injection.. rase macam lenguh gila tangan aku nieyh...





-
-
"DIk, ni surat MC adik.. balik rehat taw !"
-
-
"Terima kasih cik.. !"



Yahoo.. ! dapat MC... bukan maen senang kan dapat MC dari klinik ni.. heheheh...

p/s : kepada sesiapa yang rasa macam nak sakit perut tu, cepat-cepat lah gi amik injection... best tau kene injection tu.. hehehe.. FEELING je.. kahkahkhak !

No comments: