Monday 9 January 2012

RUNNING MAN


Hye my dearest friends... entry kali ni I nak story about Running Man.. korg tahu x ape bende yg aku ckp td uh  ??? Hehehe... Running man tu tentang pertandingan oleh sekumpulan pesrta.. npeserta tu lah yang dikenali sebagai Running Man... 

Actually aku baru je meminatkan diri dalam cerita ni, x sangka plak cite ni fun gile sampai pecah otak nak ketawa.. ops ! sorry.. hehehe.. but seriously kelakar... 

"e'eleh orang lain dah lame tahu, ko baru nak tengok Adah ? "

Ok, for those yang nak ckp macam tu dipersilakan... I x kisah pown coz aku memang dari dulu kurang meminati filem korea... nak tahu kenapa ? coz ia sungguh lambat.. but aku respect korea ni coz jalan cerita dia yang menarik dapat menarik hati penonton.. kengkadang tu aku tengok juga cuma x adalah sampai taksub sangt... hehehehe

Aku start tengok running man ni dengan sahabat baik aku dekat UiTM ni, siapa lagi kalau bukan Atie.. hehehe.. berdekah-dekah kiteorg ketawa..."Amboi, mentang-mentang kelas batal... suka nya korg kan" hehehe... sorry mis, madam, sir... kiteorg cume luangkan sikit masa je tengok show ni.. =P

pergh, tengah2 khusyuk tengok game ni, tetibe jam pun bunyi menandakan yang kiteorg perlu ke BENTENG untuk mengambil makanan... BENTENG tu ape ? ops ! lupa nak bagi tahu.. benteng tu kedai makanan..kiteorg panggil dye benteng coz terletak kat benteng antara kolej BAiduri dan Mutiara...

K lah korg, tu je nak cite...dah lambat nak gi kelas ni.. hehehehe...
Assalamualaikum :)

No comments: