Saturday 7 September 2013

#throwback# celebrate raya with kawan sekolah (^_^)



Assalamualaikum and hye reader...

Memalam macam ni best kan kalo dapat kongsi moment ngan korg sume.. bukan nak show off o wat so ever but just like to share kegembiraan bersama.. if rase "ah meluat gile la entry minah senget ni" then u just can click "X" at the above of ur screen.. 

alright enough nagging.. haha... so malam ni just nak throwback, recall and sewaktu dengannye memori raya tahun ni.. 

kebiasaannye, raya aku x lame... seminggu je dapat duk umah raya rumah sedara-mara yang sempat aku follow parents aku la... then kene balik UiTM sambung balik study.. tp raya kali ni, ha amik ko sebulan dapat duk umah plus cuty puase ary uh so dua bulan la berehat n berholiday di rumah... hehehe...

entry before ni ade cite pasal raya ngan family kan so malam ni nak cite raya ngan kawan plak.. 

setelah bertahun lamanya x berjumpa n terpisah ngan kawan2 mase form 3 dulu, finally dapat gak kumpul balik walaupon x sume dapat attend... malam tu kiteorg dapat jumpe balik and kumpul sesama kat rumah teacher murni... 

bila dah jumpe, dapatlah tgk perubahan pada diri masing2.. alhamdulillah aku bangga dengan kawan2 aku.. sumenye menuju kejayaan. ade yang bakal guru, doktor, ustaz, engineer n memacam agy lah... berkat usaha gigih n ketekunan masing2... so memacam cerita la dapt kongsi same2 mlm tu.. 

korang tgk lah gambar2 kat bawah ni erk.. hehe









 kwn2.. korg nk thu x betape happynye aku coz berjye crik korg blik.. n really hope kite dpt still keep touch ok.. wlopon x dpt lpk sme but aku happy sesangt.. thx again coz merealisasikn impian aku.. hehe... 

p/s : now procee nk wat event.. korg tlg bg idea okeyh ... hehe

ok bye


No comments: