Thursday 24 November 2011

HANG OUT WIF MA FWENZ

Hari ini kelas kul 8 memg dah batal so aku just siap tok pegy kelas kul 12 je lah an... best x ! Haha memg semesty nye best lah kan ! Sedng2 aku bajet lah rajin gosok baju nak gy kelas, tetibe member aku ATIE msg n said " Adah, kelas kul 12 batal.. sebarkan " Yahoo !!!!!! Ini bermakna, hari ini aku langsung x de kelas ...
ape lagy ... Segamat mali wooo... hakhak...

Aku , Fad n Atie still siap coz kiteorg plan nak gy Segamat .... Nak mencari barang n menghabiskan duet ... baguskan.. hahaha.... Tempat pertama kiteorg gy ... BUS STAND SEGAMAT ... Hantar member aku WAWA n MIERA .. then proceed to AL-IKHSAN sje suke2 nak tngok kasut ...

Member aku yg sorg niwyh ATIE dari ary uh agy teingin bona nak mkn spagetti tp tetibe lak td tukar plan ajak makan nasi ayam mustafa... Nasi ayam dye perghhhh THUMBS UP !



HAha ni lah rupe nasi ayam uh. .. but really sorry dah tinggal separuh bru teingt nak mek pic ... 
Dalam banyak2 nasi ayam kat segamat nieyh , ni lah yg terbaek ...

Then kiteorg proceed lah gy jenjalan kat Giant , mencari2 baju n barang yang boleyh di makan ....
ATIE n FAD teingin plak nak makan Strawberry ... Atoi kawan2 aku nieyh.. Kempunan nye... Alolorh Ciannye ... HAhaaha....




Muka bapak heppy kan ko ATIE dapat makan Strawberry .... masam2 pown ko men telan je kan ... hahahaha.... bgus tol kawan aku ... x membazir kan ! Hahaha .... Its up to korg lah jnjy enjoy kuar ari nieyh....

Enough utk makan2 ... utk lepaskan gian , aku ajak atie gy karaoke kat Niwana je pown ... 1 hour for 
RM 12 ... 

Korg2 enjoy x kuar ngan aku !!!! ?

No comments: