Wednesday 16 November 2011

PPAS ???!!!!

Okeyh bertemu kite kembali ke dalam dunia SYUHADAH IS ONE NAME .... heheheh ! Mesty korg pelik en nape lah minah ni nye entry colourful lak... hehehe .. ok.. ! Kali ni aku nak bercerita mengenai perkara yang telah aku lakukan sepanjang pagi td... 
Actually, aku dh lame giler plan nak bwk anak2 buah... 
n adix sedare aku gy PPAS nieyh... But asik bsy 
memanjang kan.... !!

PPAS uh ape ? Aik ! x kan x thuw kowt.. mustahil2... hehehehe... kepada org yg duk selangor uh, kalo korg x thuw PPAS uh ape, rugi besar uh.. Joking 2... Ok ! PPAS stand for 
Perbadanan Perpustakaan Awam Selangor...
PPAS nieyh bru je berpindah ke 
seksyen 13...

memandangkan anak buah aku yg first Muhammad HAziq Danial n Irsyad x pat nak ikowt, so aku bwk je lah 4 org kanak2 ( Nurin, Batrisyiah, Ilyas & HAikal ) di temani oleh cousin aku lah sape agy... 
NUR SYAHIDAH ZALANI... smapi je kat library uh memg bingung lah kan.. ! but guard uh suh bwk dk2 ni gy ruangan kanak2...

Mase first uh rse mcm janggal giler kowt n bosan sngt.. budak2 ni dah tunjuk muka bosan dyeorg lah... but bile thuw je ade lp kat situ, ape lagy berfacebooking lah kanak2 nieyh kan... 
sementara kakak n abg2 berfacebooking, aku lak sibuk melayan si kecik Tisya ni bermain...
Seronok betul dye main kat bwh pokok buatan uh... 


Ha tengok lah gelagat dyeorg nieyh ...happy sungguh gy library ye... but so sorry kite x leyh lelame kat sini... nanty mama n ibu risau.... Walopown kejap je aku bwk budak2 nieyh, but aku puas haty coz dyeorg happy dgn lawatan tu.. hehehe.. x yah gy jejauh kan... dokek yo !

Sebelum blik , aku n syida bwk dyeorg gy makan kat seksyen 2... kesian dh kebulur anak buah n adik sedare aku nieyh.. hehehheeh .! 

...okeyh that's all cite aku hari ni


p/s : kepada semua rakan2 dn ibu bapa, isilah mase lapang anda dgn mengunjungi perpustakaan baharu ini yg mampu memberikan anda seribu macam pengetahuan yang berguna... hehehehhe

No comments: