Friday 18 November 2011

MY LOVELY LITTLE BOY ^_^


Khamis bru2 nieyh... keputusan UPSR telah pown di umumkan.. so, my sis n my aunt bwk lah anak2 mereka ke sekolah.. Muhammad Haziq Danial & Irsyad Mustaqim... 
Kebetulan plak, ari uh juga diadakan majlis
penyampaian hadiah kat sekolah
dyeorg nieyh...

Aku n Nurin plak di tugaskan untuk menjaga Danursya Dobi sepeninggalan kakak ku sorg uh... heheheh.... Tunggu punye tunggu.. akhirnya dorg pown balik... aku diberitahu yg anak buah aku Danial ,
mendapat 4A 1B for UPSR n Jaid Jidan for PSRA... Alhamdulillah...
Akhirnya dye berjaya mendapatkan keputusan yang
bagiku amat memuaskan untuk tahap umur
seperti mereka.....

So... kat bawah nieyh aku ade sertakan pic my lovely little boy (Danial) yg sedang memakai pakaian ala-ala graduasi lah konon kan.. ! hehehhe....



Handsome kan... ! eleyh2.. hehehehhehehe...
Really hope yg dye akan terus berusaha dalam mencapai kejayaan seterusnya mencapai cita-cita yang dihadapi...

p/s : to those parent yg anak dyeorg kurang bernasib baik, bersyukurlah atas apa yang diperolehi n hargai lah usaha anak2 korg uh k.. jgn sesekali blame dyeorg atas ape yg terjadi... As a student, aku thuw bukan mudah untuk mencipta kejayaan ... perlukan usaha yang lebih untuk capai ape yg kite hadapi kan... ! So raikan anak2 korg uh okeyh agar nnty kelak dyeorg akan lebyh bersemangat untuk belajar...

chill out !!!


No comments: