Thursday 31 January 2013

DEGREE ??



Alhamdulillah... really2 happy dengan tawaran yang aku dapat... Tadi, member2 sume mcg suh gy check keputusan permohonan... mule2 ingat memg malas ar nak cek tp tetibe plak terbukak laman web dye an.. (boleyh plak terbukak erk) hehehehe...

so, dgn penuh berhati2 aku pown gy lah check jap keputusan uh...

so..

tararaaaaaa... !!!!







Bahagian Pengambilan Pelajar
Universiti Teknologi MARA
40450, Shah Alam Selangor
Tel: (603)5544 3164 Faks: (603) 5544 3170
Mengubah Destini Anak Bangsa

 
    
Sukacita dimaklumkan bahawa anda ditawarkan tempat untuk mengikuti program di UiTM:
    
Nama :
NUR SYUHADAH BINTI MISKON
No Kad Pengenalan :
920420 
No Pelajar :
2012 
Program :
IM246 - SARJANA MUDA SAINS MAKLUMAT
 (KEPUJIAN) PENGURUSAN REKOD
FAKULTI PENGURUSAN MAKLUMAT
Kampus :
B9 - UiTM Kampus Puncak Perdana
Mod Pengajian :
Sepenuh Masa 
Sesi Kemasukan :
Semester 2 2012/2013


ha nilah result yang baru aku dpt td.... alhamdulillah akhirnya dapat jugak aku sambung belajar n penuhi impian mak and abah... ni je jase dorg yang mampu aku balas... 

so, bile dah dapat result ni, dtg plak satu problem ... what ? bile mase nak antar surat resign nieyh ? huhuhu.... tetibe rase syg plak nak tinggalkan outlet aku tu... yelah dah hampir sebulan aku jge kedai uh... gurau senda ngan staff sume... banyak pengalaman yang aku dpt dari keje ni... senng cite, aku bersyukur lah dgn usia yang macam ni, aku dpt timbe pengalaman on how to lead a business... 

Sayang tu memg lah sayang nak benti kerje... tapi pelajaran is the most important... dah memg azam aku nak sambung belajar, so i need to grab this chance.. 

to those yg dapt gak tawaran smbung bljar, x yh lh pikir pnjg2... time je k.. bukn snng nk dpt so dont waste it... n tahniah jugak keyh ... wish me luck !

bubye :)

No comments: